Får man säga negerboll nu???

Ja nu har vi varit hemma hela veckan, jag o Alexander. Han börjar bli rejält rastlös nu och inget passar den lille mannen. Igår så var vi iväg till en annan lekplats och dte gillade han. Sen åkte vi hem med pappa som slutade jobbet. Innan lekplatsen så var vi o fikade på ett fik som vi brukar gå till. Där blev det saft och chokladboll (för nu får man inte säga negerboll va???) samt en latte till mej...Det var trevligt!

När vi kom hem så gick jag genast ut o gick min powerwalk och det var så skööönt! Jag hade med min Ipod som jag inte använt på ganska länge så det var kul med lite nya (eller gamla då kanske) låtar att lyssna på. Det spöregnade men dte var skönt ändå att känna vattnet mot huden. Sen var dte soffan som gällde hela kvällen samt lite CSI.


en bild tagen av misstag:)


Kommentarer
Postat av: femman

Haha.. är du oxå inne på ämnet chokladboll/negerboll.. Verkar vara fifty fifty vad folk kallar denna runda mumsiga boll... ;)

2009-09-05 @ 08:00:48
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0