Fika med mitt lille hjärtegull

Igår ägnade jag dagen åt att städa och tvätta. Tog hela soffan så nu e dte finfint. Vi har ju vit soffa (ja jag vet, inte så smart när man har småbarn) men nu e den vit o fin. Hade hur mycket tvätt som helst så det var bara att ta tag i det. Efter dagis så gick jag och Nutti och fikade på "vårat" fik. Alexander drack saft och åt nån marängbakelse och jag drack en latte (UTAN KAKA HIHI). Det var mysigt då de har ett lekrum på fiket..vi gick sen o gungade och samlade kottar och pinnar. Alexander är väldigt mycket för att plocka saker, så ibland ser det ut som en skog i vagnen...alltmedans mamma slänger iväg det när han inte ser..ni ska veta att vi haft stora pinnar och stenar här hemma men jag har tröttnat på att skräp som blir så nu får han hålla det ute:)

Nu är det sängen som väntar då jag tänkte sova ifatt lite. Har inte sovit mycket på sista tiden så jag ska lägga mej o slappa lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0