Fredag och hela jobbarhelgen framför mej....

Idag efter dagis så powerwalkade jag och Marlene. Skönt! Nu har jag skypat med Kiril ett par tim och nu är det sängen som hägrar. Jag tänkte försöka sova lite innan jag ska hämta Nutti. Tänkte att vi skulle ta en fika efter dagis om han är på humör för det...

Köpte ett Body Butter igår som doftar Olive. Härligt! Lite vardagslyx gör ju susen...

Vet ej om jag kommer hinna blogga i helgen, annars hörs vi på måndag igen då det är MIN fredag...Det är verkligen både plus och minus med att jobba natt. Minus är ju att man inte vill jobba så här när det e fredag och Sebbe e ledig. Plusset är att jag inte jobbar så många pass i månaden samt har min långledighet på 10 nätter. Det e inte fy skam...

Ha det fint och njut ni som e lediga...ni andra får jobba på precis som jag..

PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas ni får en bra helg i alla fall trots jobbet.

Kramis på dig vännen

2009-09-25 @ 19:42:00
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: femman

Hoppas det går bra med jobbandet! Kramkram!

2009-09-25 @ 21:31:05
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0