Genibarnet Nutti

SNART e det slut på jopbbandet för min del...härligt! Bara denna natten kvar och sen är man ledig i 2 nätter och det ska jag njuta av! Orkade inte blogga nåt igår men tänkte kika in en sväng här nu och skriva lite..

Idag väckte Sebbe mej kl 14 och visade mej ett papper där han sktrivit alla tunnelbanestationer i oordning och när han pekade på de olika så kunde Nutti säga vad det stod där!! Jag tänkte att han har memorerat dem när vi åker tunnelbana så jag tänkte testa honom och skrev BUSS, och så säger ungen BUSS!!! Jag och Sebbe bara gapar mot varandra....han e så duktig. Vet inte vart han har lärt sej detta men gissa om vi e stolta!

Nu ska jag berätta en annan kul sak, jag har gått hem fr jobbet både igår och idag på morgonen. Det tog ca 35-40 min och jag gick i rask takt (så raskt det kan bli när man jobbat 10,5 tim på natten). Jag flåsade och stånkade men oj va skönt det var! Sen tog jag en dusch o gick o la mej och sov ända till 19.30 igår och idag väckte Sebbe mej vid 19. Jag har verkligen vara sovit o jobbat hela denna helgen...längtar till jag blir långledig och får komma in i den vanliga rytmen igen...vara med mina killar på kvällarna o fixa ärenden som alla andra som jobbar dagjobb...

Nu ska jag återgå, ha det så bra och va rädda om varandra!!!
PS! Jag har inte läst era bloggar i helgen men ska göra det när jag blir ledig...


Kommentarer
Postat av: L'dL

hehe, och TÄNK vad duktig SEBBE var som kunde skriva alla tunnelbanestationerna i oordning! Du har genier till både man och son! Tack för alla dina råd idag vännen. Du ska veta att jag uppskattar dem och dig till tusen! Och tänk på mina råd till dig;) Love ya!

2009-09-28 @ 12:44:17
Postat av: Nilla

Vad duktig han är=)/Kram Nilla.

2009-09-29 @ 12:44:18
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

haha leila du e skoj du...

2009-09-29 @ 13:22:22
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0