Inget godis på en söndag

Har just kommit hem från en svettig powerwalk med Marlene, min nya ut-och-gå-kompis. Vi bor nära varandra så det e perfekt. Vi gick även igår kväll och det kändes minsann i benen för vi var möra båda två. Men oj vilken skön känsla det är då!! Jag älskar att känna den där speciella tröttheten i kroppen. Vi ska även ut ikväll också och gå...

Idag har jag inga direkta planer, tänkte lägga mej i soffan och slappa lite och sen försöka sova lite innan jag ska hämta på dagis. Imon är det fredag, men för mej betyder det jobb så dte e väl inget som just JAG ser fram emot, men vad gör man? Pappa och Nutti får mysa med varandra och ha lite egentid med varandra. Här är en kul bild av en liten man som har fått förklarat för sej att det inte är lördag idag...han skulle bestämt dit ändå..dte gäller att inte vika sej en tum...Konversationen löd så här:

-Mamma, jag vill ha godis, ber Alexander om
Nej, dte är inte lördag idag, svarar jag
Jag kan lukta godiset, säger Nutti


Lite suddigt men ni ni ser ju hur han trånar...


Kommentarer
Postat av: L'dL

haha, så säger jag till Zvoni också.Men han bryr sig inte=)

2009-09-24 @ 13:29:40
Postat av: Catta

Vilken söt bild....godissugen man =) Hoppas att ni mår bra =) får ta en fika snart gumman! Kram

2009-09-24 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0