Jobbarhelg

Jag har nu jobbat hela helgen o är inne på min sista natt. SKÖNT! Sen e jag ledig i 2 nätter för att sen jobba ons och tors och sen har jag nånting som kallas L.Å.N.G.L.E.D.I.G.H.E.T....SÅNT GILLAS!

Alexander är bättre nu och jag hoppas han kan gå till dagis imon...annars vet jag nån som kommer vara seg imon. Drt händer inte så mycket annars när jag har mina jobbperioder. Jag äter, sover och jobbar..det går runt liksom..

På tisdag ska jag hem till Kiril och vi ska hänga hela dan. Jättemysigt och jag ser fram emot det jättemycket! Nu e han på Cypern med Fredrik och är åter i Stockholm imon kväll. Jag håller på att kolla upp resor till London för att åka och hälsa på honom i okt. 30 okt ska Emilia och Sonny till London och jag ska med dit ocksp fast jag flyger från Skavsta...

Idag på morgonen var det supermysigt då vi alla låg o myste i sängen...Inse vilken fin familj jag har!!!
PS! Sorry för alla stavfel men jag e e supertrött så jag ser inte så bra..


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Tack för din kommentar! Den värmde..Allt bra med dig?

2009-09-07 @ 15:45:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0