Liljeholmen

Idag fick jag sova till ca 09...det är man mycket tacksam för som småbarnsförälder....pappa rensade avloppet (jag spyr) och jag jag o Nutti gick till Liljeholmen där vi mötte upp fina Emilila. Vi gungade, kastade stenar i vattnet och sen gick vi o tog en fika. Alexander var på jättebra humör och vi hade en härlig stund i solen. Ems åker tillbaka med Sonny till Malmö idag så vi passade på att ses. Vi pratade om livet och jag njöt av varje sekund...Tack älsklingen för denna gången...saknar dej redan! Love you soo!
Sen åkte vi hem och Alexander ligger nu o sover middag.


fika fika fika....söta du!!!!


löööve





mammi o nutti


vid tunnelbanan

Vi ska sen köpa ett nytt lamprör till toan då man kan få ett mer eller mindre epilepsianfall av att vistas där när det blinkar så....sebbe e så fin...han försöker muntra upp mej nu när jag e ledsen då mina nära vänner har flyttat...han kramar mej och frågar ofta hur det är...han märker väl på mej hur jag känner mej...frågade idag om jag ville ha nåt i stan som jag sett och inte köpt..min älskling....vill inte ha nåt, utan bara vara med min familj....det är good enough for me...

Tack Johanna för ditt stöd...blev glad när jag såg din kommentar! Precis sånt behöver jag höra..


Kommentarer
Postat av: femman

Åh.. jag vill oxå ha nån som rensar mitt avlopp! Duschens fixade jag ju för ett tag sen(såå jävla äckligt!), men det är dessutom mer eller mindre stopp i handfaten i båda badrummen :-( Och Jag Vill Inte ta tag i det!! :-S



Här är det oxå epilepsivarning när man vistas i badrummet :-S Inte alls skoj.. (ännu en sak jag borde ta tag i att fixa...)





2009-09-21 @ 11:41:59
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0