Linda designar egna örhängen

Ja nu har jag gått o blivit pysslig igen (brukar bli det framåt höstkanten). Har nu en massa fina pärlor som jag har gjort lite örhängen av...För ett tag sen så köpte jag örhängen på Gina Tricot och har fått så många komplimanger för dem och jag har letat efter örhängen där det finns text på men inte hittat nånstans där man kan köpa så nu gör jag egna som är unika då ingen annan har likadana...så nu fyller jag på mitt smyckeskrin och har kul under tiden...det går att beställa av mej till billigt pris för den som vill. Det finns såklart alla möjliga färger och bokstäver att välja emellan samt olika stora pärlor och stenar. Just dessa tar jag 100 kr st för inkl frakt. Jag gör detta enbart för att jag tycker dte är kul och för min egen del så ingen tror jag gör dte för att sälja järnet :)




dessa små sötnosar gjorde jag idag


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååhhh,, vilka FINA.. JÄTTE FINA. Du är så duktig hjärtat,, miss you o vill ses snart.. PÖSS

2009-09-02 @ 16:50:20
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Svar till Jenny

Tack vännen, betyder mycket!!! Gör dte mest för att dte e kul och jag gillar att pyssla..Love you too!!

2009-09-02 @ 17:09:47
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: sanna

Va snygg bloggen blivit, grym design! Och öronhängena var också jättegulliga! Jag vet, skicka ett par till simon i födelsedagspresent så kan jag låna dom av honom! =) puss

2009-09-02 @ 18:44:59
Postat av: svar till Sanna

haha, smart girl :)

2009-09-03 @ 13:08:50
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Catta

Jättefina! Du är lite pysslig du ;) Puss puss

2009-09-04 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0