Linda leker husmor

Ja så känns det verkligen. Har lämnat den lille mannen på dagis. Han är lite ledsen när jag ska gå men lugnar sej innan jag kommit ut från dagisgården ens. Han var ju hemma med mej hela förra veckan så det e väl lite "nytt" igen. Sen handla lite mat, fixa lite andra ärenden och sen iväg o möta upp Kiril för en snabb fika på söder. Detta e allra sista gången vi kommer att ses innan London:( Trodde det skulle bli igår men idag hann vi med en stund.

Igår så lagade jag gratäng till Sebbe kom hem från jobbet, hade tänt lite ljus och släckt ner, dukat lite fint och så åt vi alla tillsammans (händer inte så ofta på vardagarna då han e hemma ca 19 och då e dte försent för Alexander att äta, men igår så). Det var trevlligt som tusan! Sen var dte tandborsning, välling och pyjamas och sen bums i säng för Alexander. Jag gick ut på en powerwalk och det var så uppfriskande. Jag har med min Iphone eller Ipoden och bara går och går och går..härligt! Sen när jag kom hem så tittade vi på Idoll 2009 (stackars idioter som inte vet vart deras gräns går..skäms för deras skull men kan inte sluta glo ändå )som vi spelat in så jag skulle kunna gå ut innan dte blev så mörkt ute. satt sen vid datorn till ganska sent men det var en mysig kväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0