SVEA

Nu har man varit ledig i 2 nätter vilket var jätteskönt! Jag har myst med mina killar på kvällarna och på dagarna har jag gjort lite av varje.. Jag o Nutti städade en dag, vi har lekt och varit ute i parken samt pysslat en del...Jag börjar bli sugen på scapping nu och ska ta tag i det när jag får lite tid över. Känns som man bara jobbar, äter och sover just nu. Så är det alltid under mina jobbperioder...då går jag under jorden och jag får inte sällan höra att jag aldrig hör av mej...sorry...jag kommer snart upp igen och då tar vi igen all tid...promise!
Nu väntar ytterligare 2 nätter och sen är jag långledig!!!!!! Ska bli hur nice som helst. Sebbe bad mej just att köpa två SVEA-mössor till oss...jag skulle visst ha en röd och han en blå...jag antydde att dte kanske är lite som att bo på en camiping o ha samma träningsoverall på sej som sin partner, men det tyckte inte han...ska se vad jag hittar på nätet..har hört att SVEA har butik i Sthlm och så finns de på SOLO såklart men jag har ingen lust att åka in till stan idag så det kanske blir till helgen...den som lever får se...

Svea mössa small


Kommentarer
Postat av: Ems

hahaha, PRECIS som likadana joggingoveraller vill jag säga. Haha, du bara måste ta en bild när de införskaffats. I will mock you forever! and forever. haha.

2009-10-01 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0