LONDON BABY...L.O.N.D.O.N!!!

Jag har ju totalt glömt bort att att blogga om min kommande Londonresa!! Jag bokade den för ett par veckor sen och jag ska åka o hälsa på Kiril i London...det ska bli sååå himla kul. Mamma kommer och är med Nutti så han inte behöver vara på dagis då. Jag åker torsdagen den 29 okt och åker hem igen den måndagen 2 nov. Mamma kommer redan på onsdagen för jag kommer åka så att jag är i god tid till flyget. Planet går från Skavsta kl 14.55 och är framme i Stansted kl 16.10 och sen ska jag ta mej till Victoria Station och där möter Kiril upp mej.

Jag ska åka med RyanAir. Det var dock inte så billigt som jag hade hoppats på (smygavgifter och massa skatt- och serviceavgifter osv) men det är värt vartenda öre och vi ska ha så kul!!! Jag längtar som en tok...Kul att få komma bort lite på egen hand. Kiril och jag har alltid så kul ihop...Vi är väldigt lika men ändå jätteolika. Jaja nu ska jag inte flumma till det:)


Blå linser eller ska jag vara naturell med mina bruna kanske?


Kommentarer
Postat av: femman

Skoj med en resa att se framemot!



Lite grönaktiga linser kanske vore nåt? Det blåa kändes lite väl extremt ;) Sen är ju alltid Naturligt helt okej oxå ;)

2009-09-30 @ 13:14:07
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha, ok. nu får photoshop-mannen lugna ner sig=) Dina ögon är absolut supervackrast som de är!!

2009-09-30 @ 15:17:47
Postat av: Catta

Du ska ha dina bruna fina ögon =) Kram

2009-09-30 @ 16:30:30
Postat av: sanna

grym du ser ut i linserna! var skitballt ju! puss

2009-09-30 @ 19:00:14
Postat av: Cyril

Photoshop mannen, var emot blåa ögon från första början. Det ser inte äkta ut.



Men nej nej, är man envis så är man.

2009-10-02 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0