Lördagsgodis

Idag när den lille prinsen vaknade så sa han att dte var lördag och det menas ju självklart att han ska ha lördagsgodis. Vi lekte lite hemma på förmiddagen och sen runt 11 gick vi till affären och köpte guldet...han var nöjd och mamma var lite trött för han ska plocka kottar, inte en eller två eller tre utan alla kottar. Inte så kul när man står under en tall kanske...men det var skönt väder så dte var härligt ute. Sen var dte lunch och nu sover han middag.

Sen kommer Lova, Gustav o Hanna hit och ska vara med oss idag. Ska bli skoj. Det var ett tag sen Lova o Nutti sågs nu så de lär ju ha superkul! Det e ett herrans liv när de där två sätter igång:))

Sebbe e och klipper sej nu och jag funderar starkt på att lägga mej och sova nu en stund. Alexander var vaken inatt och kunde inte somna om så jag tycker att jag förtjänar att vila lite....lugnet före stormen...

From the bottom of my heart:

GRATTIS EMILIA TILL ERAN LILLE SON, Julians lillberor!!!!!

Kommentarer
Postat av: femman

In med ett bevis nu då, på att du förstått inklippningfrånyoutubebeskrivningen! ;)

2009-09-19 @ 15:15:11
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: svar till femman

haha ja jag ska fixa det imon....tack så mycket för hjälpen. Får se hur dte går hihi

2009-09-20 @ 00:26:34
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0