Mina laster.....

Jag har vissa laster i livet som jag kör med. Förut var dte cigaretter inkluderat till dessa men för tillfället så är det Coca Cola Zero och latte. Inget av dem är väl speciellt nyttigt men lite måste man ju unna sej. Coca Cola Zero är inte nyttigt för det är konstlat socker i (dock så blir man inte tjock av det då det rekommenderas för diabetiker) och latte. Latte innehåller en hel del kalorier men jag skiter verkligen i det fullkomligt! Jag njuter av livet och gillar jag latte och cola så är dte just det som jag kör med. Latte är för mej lika med njutning. Jag och min kära älskling köper alltid en latte to go när vi e ute och det e så mysigt! När Alexander var baby så minns jag att vi ofta gick ut i nån park, köpte varsin latte och satte oss och bara njöt i solen. Sånt e livet! Jag drack mycket latte när jag var mammaledig. Mina vänninor är likadana så det passade oss perfekt. Idag ska jag njuta med Kiril av en latte med hasselnötssyrup. Det är så gott så dte är inte klokt!



+PLUS


 Hasselnötssyrup=
MUMMA

 


 





Kommentarer
Postat av: Jenny

GOTTIS GOTTIS!

2009-09-10 @ 16:40:22
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0