Mommy goes for a powerwalk

Natten var lugn och Alexander sov bra utan hosta. Han är nu på dagis och jag har just tagit hand om tvätten. Efter dagis så gick jag ut på powerwalk. Hade med min Ipod och jag njööööt. Härligt väder har vi också idag i Stockholm. Jag ska snart hämta tvätten och fixa lite lunch.

Jag har verkligen kommit igång med mitt viktproblem pch känner redan att jag inte är lika hungrig och slänger i mej mat som jag gjorde innan. Alla promenader gör ju också sitt och jag och Marlene ska ut o gå ikväll också. Jag brukar inte gå 2 ggr per dag men jag tog en bonusrunda idag för det var så fint väder och jag behövde lite frisk luft.. Jag e taggad till tusen:)

Nu ska dte vikas tvätt och sen ska jag sova för jag har inte hunnit sova ifatt sen jag jobbade...





Kommentarer
Postat av: femman

Duktiga vi, i vårt kämpande! :-D

2009-09-23 @ 18:40:59
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0