SKYPE

Jaha nu så har man varit på föräldramöte på dagis. Kollar lite på Idol 2009 och gottar mej åt alla stackare som tror att de ska bli ******superstars******....men det e underhållande, helt klart!

Dagen har mest bestått i att fixa lite ärenden, jag hann till coh med att sova en stund innan jag hämtade Alexander och vi gick till parken och lekte med Emilia och Julian. Nutti älskar att gunga och vill gunga högt bland molnen, sötnöten!!!! Vår lille älskling!

Nu ska jag Skypa med Kiril i London, kanon att man kan se den man pratar med och sen att sen inte behöva sitta med en telefonlur utan kan prata högt i rummet. Wow alltså, tack du snälla svenska kille som uppfann Skype! Du förtjänar alla miljoner kr du tjänar!!

I slutet av okt så ska jag åka till London o hälsa på Kiril. Mamma kommer hit och hjälper till med Nutti så jag stannar torsdag-måndag...ska bli superkul!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE!!

2009-09-15 @ 23:43:05
Postat av: Leyla d' Leyla

Cho! Hur många varianter har du av den där tröjan?? haha, fint iaf. fin tröja. fina tröjor. du jag saknar min halsduk. kan du hitta den till helgen? Jag kommer upp imorgon natt.. så kanske vi kan ses på fredag? ska fika med Nina ngngång där på dagen, men du är väl ledig hela helgen??



miss ya!

stor kram

2009-09-16 @ 13:56:47
Postat av: svar till Leila

hej sötnöten! Jag har redan tagit fram din halsduk. Tar med den...jag träffar dej jättegärna på fredag!!! Jag kan typ närsom helst fast jag hämtar Alexander 15.30 på fredag men jag kan ju ses kl 10 om det passar dej och Nina. Träffar dej gärna ensam om du hinner och har tid..

2009-09-16 @ 17:59:40
Postat av: femman

Skoj att ha en tripp att se framemot! Härligt! :)



Ja, idol är ju helt underbart :)

2009-09-17 @ 07:09:31
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0