Tillbaka på dagis igen

Äntligen så har lille Alexander blivit kry..det var ingen rolig vecka förra veckan precis, men nu mår han bra. Han är så stor och duktig och utvecklas så fort. Han gör framsteg varje dag och det e så kul att man kan ha en konversation med honom. Nu ska jag skruta lite )precis som alla andra föräldrar gör med sina barn) men han kan räkna upp alla tunnelbanestationer ända in till t-centralen (smart? Javisst!) Det e ju vår pojk :))

Idag har jag träffat Kiril och vi har hängt hela dagen. Först så åkte jag hem till honom på Kungsholmen och sen satt vi där o pratade lite och sen gick vi till en restaurang o åt lunch. Sen drog vi vidare och köpte varsin latte och satte oss i Vasaparken (tror jag det heter). Vi satt där i flera timmar och hade jättetrevligt (som alltid). Vi tog kort hela dagen. Har hur många som helst i mobilen som jag inte fört över än..Tänkte göra det imon eventuellt om jag hinner. Jag hade gjort ett stansat halsband till honom som jag gav där det stod på två stycken silverbrickor: SUMMER  (på en) och 2006 på andra. Vi hängde vädligt mycket den sommaren. Han blev glad, samt att jag scrappat ett kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0