Utmaning

Fick en utmaning av Johanna som jag lägger ut på min blogg. Det e svårt att skriva bra saker om sej själv. Om man ska skriva negativa saker så skulle man ju skriva som en galning..men det e ju lite tabu att höja upp sej själv till skyarna...det går till så att man ska skriva 7 bra saker om sej själv:

1. Jag är världens bästa mamma till vår lille Alexander och jag skulle dö flera gånger om för hans skull

2. Jag klarade av en otroligt svår och lång förlossning (för det, kommer jag alltid att beundra mej själv för!)

3. Jag är en bra flickvän/fästmö till min kille Sebastian och skulle göra allt för honom också

4. Jag är en bra och pålitlig vän som alltid ställer upp för mina vänner, dag som natt

5. Jag värnar om djurens och barnens rätt i samhället

6. Jag är väldigt spontan och vild (sistnämnda enligt min mamma) och vill ha kul jämt!!

7. Jag är känslig och har empati för andra människor

Hmmm detta tog inte så lång tid ändå...jag kanske måste inse att jag verkligen ÄR bra och inte hymla med sånt, även om man kanske inte ska basunera ut det jämt men ni förstår vad jag menar. Jag gör så gott jag kan och lever mitt liv till max, det hoppas jag att NI gör också..

Jag skickar utmaningen till:

Ems ( www.afsanehs.blogspot.com)
Jessica (www.jsundin.blogg.se)
Femman (www.femmanfem.blogg.se)
Bob (www.boberi.wordpress.com)
Jonna (www.getyoursexyon.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Din Leyla d' Leyla

du är SKITbra!! så jag ska också skriva 7 bra saker om dig!!



- Du är väldigt omtänksam och mån om andra.

- Du är snäll och varm och go, får människor att må bra och känna sig trygga omkring dig.

- Du är rolig och har nästan alltid ett leende på läpparna.

- Du är en jättebra mamma, det märks på Alexander och syns när man ser er tillsammans.

- Du är känslosam och har lätt för att känna empati med andra människor.

- Du är grymmast på att laga mat och baka och får det alltid att kännas så mysigt och ombonat och hemtrevligt. Man blir väl omhändertagen i ditt sällskap och hemma hos er! ...OCH..

- Du är pratglad och social, lättsam. Det är enkelt att prata med dig.



Du är den finaste vännen och jag är SÅ tacksam att ha dig i mitt liv.

Love you forever.

2009-09-23 @ 20:47:39
Postat av: Svar till Leila

MITT HJÄRTA!!! Nu fick du mej att börja gråta!!! Va fin du är!!! Jag älskar det så mycket!!!

2009-09-24 @ 10:34:51
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0