Tack för alla grattishälsningar!

Vill tacka för alla fina grattishälsningar som Alexander fick på sin 3-årsdag idag. Det värmer så gott ska ni veta! Både här på bloggen, brev på posten, via sms och på Facebook. Ni är fina ni!

Idag har vi myst. Jag o Alexander gick till affären och köpte klubba och glass, sen promenerade vi ner till en brygga och satte oss längst ut och åt. Det var så mycket kärlek i luften och jag tittade på min son i smyg och beundrade vilken fin liten kille vi har. Vilken fin man det kommer att bli av honom...lyckliga tjej som får honom sen...jag tittade sådär lyckligt vemodigt på honom. För 3 år sen låg jag där med krystvärkar i över 1 timme och kämpade. By the way, det jag är mest stolt över (förutom Nutten själv då förstås). Det var varmt där på bryggan. Vi hade inga mössor på oss, inga termobyxor. Vi sa inte så mycket till varandra, vi bara njöt av den värmande solen och satt tätt ihop. Ler medans jag skriver detta...finaste älskling!

puss mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0