Att åldras med värdighet, det är min grej det :)

Helgen var bra, vi tog det lugnt, jag o lillen. Åt sushi på fredagen och jag är ju bara helt galen i det! Jag måste äta det minst 1 ggr i veckan för att stilla suget! Vi har ett bra sushiställe i närheten och jag älskar det! Nu kanske en del tycker att jag e töntig men jag tror jag har blivit beroende av det! :)

Idag, onsdag så är vi hemma från dagis då andra vaccinsprutan intogs igår. Det började i inatt runt 00.00 och jag tog in honom i våran säng och sen har han kokat. Gav Alvedon och sen sov han faktuskt hela natten igenom. På morgonen var han brännhet igen så i med mer alvedon och nu sitter han nöjd i soffan och kollar på Fåret Shaun. Han blev lite piggare av Alvedonen. Vill inte ge i onödan men nu tyckte jag att dte behövdes.

Det snöar här fortfarande, jag är innerligt trött på snön och kylan nu! Nu har vi haft en vargavinter. Låt våren komma fram! Fast viist är dte bättre att det kommer nu än att det blir en blaskig o kall höst.

Igår träffade jag lillebror och vi tog en lunch och fikade i nya gallerian. Så trevligt så:) Inte ofta vi ses utan kusinerna. Men han är en kul prick den där lille Tulle :) Han fyllde år i måndags. Kan inte fatta att han blev 28 år :)

Men det betyder ju att även jag är en gammal hagga :) Igår när jag skulle köpa cigg på Konsum så tittar han i kassan på mej väldigt noga och för att vara snäll (och kanske få ett: Ohh man skulle inte kunna tro att du är 30 år ) drog jag fram legget, varpå han svarar: Du behöver inte visa leg, du ser ganska gammal ut! WHAT THE FUCK! Tack för den, sa jag o gick!  På väldigt många andr4a ställen så får jag alltid visa leg. Många tror att jag är ´mellan 17-23 typ. DET E SANT!!!  När jag ska köpa sl-kort så frågar de alltid om jag ska ungdom (upp till 16 år) eller om jag ska vuxenkortet. Jag njuter! Jag åldras med värdighet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0