Försvinn snö, försvinn!!!

Fan alltså, hur mycket snö kan dte komma egentligen?? Vintern har fått grepp om oss och vägrar släppa taget! Känns som det kommer vara snö resten av året ju!

SL-trafiken är lika som igår tydligen. Tittade på Vakna med The Voice på 5:an och de sa att även idag är alla tåg inställda som går ovan jord..Tur man e ledig idag iallafall. Jag ska försöka få nått gjort här hemma, tvätta, fixa och dona. Men jag orkar inte egentligen. Enda dagen som jag e ledig och då vill jag bara softa och göra nada. Tror att jag ska göra slag i saken och bara ligga i soffan.

Hostan håller också fast i mej. Men sov bra inatt ändå. Sasha sov hela natten och jag fick väcka honom vid 07.45. Han var på strålande humör och vi har haft en bra morgon. Ni som har barn vet att det finns bra dagar och icke bra dagar :)

Jag jobbar bara ons och tors natt och sen är jag långledig!!!!!! Känns gudomligt!

Imorgon kommer farmor Gudrun hit. Ska bli så mysigt! Vi ska gå på stan på fredag, bara hon och jag och titta på lite tyger. Vi har fortf inte fått upp gardiner. Måste borra i otroligt tjocka väggar. Bara en lägenhet i hela huset har fått upp gardiner.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0