Fucking freezing

Vaknat efter en dags sömn som inte var av den bästa sorten. Var tvungen att ringa massa tråkiga samtal innan jag kunde lägga mej och telefonköer är inte kul just då. Men nu är allt i sin ordning (hoppas jag). Jag har fortf värdlens hosta, ingen feber men ganska ont i huvudet.

Ska snart hämta lilleman på dagis. Jag drar mej för att gå ut. Its fucking freezing outside!! Vill bara ha honom levererad till dörren så vi kan mysa lite. Hoppas han är på bra humör idag. Orkar inte ta nån fight, varken mer eller mindre...

Har just gjort mej lite honungsvatten och hoppas det ska hjälpa mot hostan. Kan inte häva i mej Cocilana även om jag skulle vilja. Nu måste jag kila innan jag kryper ner i sängen igen...saknar min baby...snarte vi hemma och busar.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0