Hur dum får man bli?

Vet inte hur jag tänkte riktigt....när Sebbe kom hem så var jag sååå pigg på att gå ut och powerwalka. Jag var redo, taggad som tusan! När jag väl kommit ut i den bitterljuva kylan så började mina lungor göra sej påminda...jag hostade och stånkade där jag gick...jag gick och hostade, hostade och gick. Till slut gav jag upp och vände hem igen. Hur dum får man bli? Det är ca 20 minusgrader och att jag ens tänkte tanken när jag e så hostig o strulig i halsen kan jag verkligen inte fatta. Det var typ bara jag som var ute..

När jag väl kom hem så var det skönt. La mej o soffan o tittade på CSI Miami med Sebbe. Det var fett mycket skönare än att gå ut o gå...Nä jag tar igen min powerwalk när det blir varmare ute och jag inte är ovän med mina luftrör...Nu har jag plockat o fixat lite och ska snart sova tror jag....nä där ljög jag..när la jag med tidigt senast?

Jag har blivit en tvättäkta nattjobbare. Trivs att vara uppe på natten och har grymt svårt att somna på kvällarna..Innan har jag kunnat ställa om till att ändå kunna somna realtivt tidigt och sova gott hela natten. Men nu kan jag sitta och uggla till 02 utan problem. Tro mej, jag har verkligen försökt att lägga mej tidigare men det är stört omöjligt att somna...vad gör jag då när jag e uppe? Jag städar, hänger tvätt, plockar undan, rensar i nåt skåp, skypar med fina Kiril på Skype, scrappar, you name ut! Det finns alltid saker att göra på natten hihi

Jag vill säga att jag saknar mina fikavänner. Snart så är jag redo för dejter med er igen...som ni vet så går jag under jorden när jag har mina jobbperioder. Jag återkommer snart babies!!! Lovar!

PS! Jag avvaktar lite med att ha lösen till bloggen...återkommer om det blir aktuellt...Insåg att det blir lite begränsat

Natti natti (för er som ska sova hihi)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gillar att du är tillbaka, på fikafronten. Trevligt att vi kan flirta ihop med den där oerhört trevliga tjejen som jobbar på cafet. Funderar på att bjuda hit henne ikväll, för att höja stämningen liksom ;)

2010-02-26 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0