Lite bilder på Sasha, vårt sockergryn (kallade alltid min mormor oss för)

Jag är inte så förtjust i att lägga upp bilder på Sasha på bloggen längre. Kanske för att "skydda" honom men det känns inte helt ok längre. Men ibland så kommer det lite gottepåsar på honom :) Nu aknske jag slipper höra tjatet på att jkag borde blogga igen! Här är två dagiskort, taget med ca 1 års mellanrum. Han blir mer och mer lik sin far! Speciellt på det högra kortet :) Nästan lite läskigt.




Den här bilden är så söt tycker jag. han har lånat mitt pärlhalsband som jag fått av mamma och han känner sej såååå fin:) Gullunge!




Barsa? Nej då, skenet bedrar. Han är en tvättäkta Kalmar FF:are...Kortet är taget på dagis i höstas i Pias famn. Pia var/är väl fortfarande favvofröken och han pratar om henne ofta...hon o Sasha har ett speciellt band..



Kommentarer
Postat av: sanna

Gullungen! Äkte FF:are! =)

2010-02-10 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0