Lite om dagen som gått

Idag köpte Sebbe en liten present till mej i en söt liten bod på Östermalm, minns inte vilken affär det var. Men han kom hem med Syrup i hallesnötssmak och nu ska jag göra en lattej *tack älskling* :) Som ni alla vet så är jag lattemamman personifierad :) Och det gäller inte bara i stan utan även i hemmet.

Ikväll har jag gått en skön powerwalk. Behövde det efter att ha varit hemma och inne hela dagen med Sasha. Tänkte ett tag gå ut o ta en liten prommis men jag avböjde det med tanke på att han var så varm. Annars så är dte ju inte farligt att vara ute. Men han var lite kinkig så vi stannade hemma och fixa med en massa annat. Har tvättat. När jag tar ut tvätten så hittar jag en leksaksbild där inne. Undra vem som lagt den där, blink blink :)

Nu försöker Sasha somna, har gett Alvedon o Cocilana så hoppas det får honom att sova gott inatt. Jag räknar med att ha honom hemma imorgon också. Kanske kan gå ut en stund och hitta på nåt för han klättrar på väggarna snart känner jag...

Jag har fått nåt skräp i min Iphone som ligger under touchskärmen. Hur fan ska man få bort det? Vill inte pilla i onödan. Men den funkar som den ska ändå...min underbara Iphone! Om det skulle gälla mellan min mini-pc och Iphone så skulle jag utan tvekan välja Iphone...Vilken fin man jag har som gav mej den...jag skall älska dej för evigt hihi (fast det e klart att jag ska på riktigt förstås)

Nu är det en liten rökpaus för mej, nåt som jag kanske borde sluta med men inte just nu, inte idag...en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kanonfin blogg gumman!!

2010-02-10 @ 22:12:46
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0