London

Jag har ju totalt glömt bort att skriva att jag för ett tag sen bokade en resa till London. Jag ska hälsa på Kiril. Mamma kommer upp och tar hand om lille darlingen (och även stora också om jag känner henne rätt). Jag åker den 24 mars och åker hem den 29 mars. Ska bli såååå kul!!!! Det ska bli jätteskoj. Shopping, festande, partaj, sovmorgnar:) Inte så långt kvar nu! För Sebbes del så är detta helt ok. Han tycker bara dte e kul. Ska handla lite presenter till min fina älskling. Kanske parfym och kläder...Fast Sebbe e lite kräsen så det kan bli svårt hihi. Jag löser det!


På centralsatioen innan Kiril åker tillbaka till London



Fika i Gallerian



Party på Kungsholmen hemma hos Fredrik


Kommentarer
Postat av: E

Vad fina ni är!

2010-02-26 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0