Nu är jag trött på vintern!

Jag vill ha vår och lite sol på näsan! Jag är innerligt trött på denna kalla ruskiga årstid. Hatar när dte e kallt ute :) Det händer inte så mycket, jag var sjukskriven fr jobbet i helgen för jag tog ut mej totalt i måndags och tisdags när jag jobbade. Nu är ryggen bättre men dte e tungt att ha två avd själv på natten när man har ryggskott. Det e ganska tungt annars också kan man säga..

Förra veckan var vi och köpte nya ytterkläder till Sasha. Han var så fin! Jag köpte den på POP för de hade 50% på ytterkläder. Han fick termobyxor, termojacka, windfleece samt en extra windfleece (som by the way har blivit hans favvo), en vårmössa samt ett underställ i ull. Detta kan han ha nästa år så dte var en bra investering. Tyget var i jeanstyg (eller det såg ut som jeans fast det var ju såklart inte det).

Vi trivs bra i lägenheten och håller på att bo in oss. Vi har en del kvar att inreda, sånt tar tid :=) Alexanders rum ombonat med krukor och växter, det e bara våra gardiner som inte kommit upp men det måste borras och fixas så vi kan sätta upp stängerna. Svärmor kommer upp i februari och ska hjälpa mej att sy. Tror att den riktigt ombonade känslan kommer när man fått upp gardiner osv...nu kan det kännas lite kalt.

Jag vet att jag varit urkass på bloggandet men jag lovar att jag ska skriva en truddilutt lite varje dag när dte finns tid. Tror att jag är lite trött på min bloggdesign också...kanske är därför som jag inte varit så flitig :))

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0