sista natten

Har nu jobbat onsdag natt och går på nu inatt igen för att sen bli långledig...låter skönt i mina öron! Jag är seg. Orkar inte blogga så mycket idag.

Natten var dock lugn. Hostade lungorna ur mej men det gick bra ändå. Farmor kom igår och jag o Sasha var o handla mat och fixade tacos tills hon o pappa kom hem fr jobbet. Sen åkte jag till jobbet.

Idag har vi inte gjort nåt alls. Jag har sovit hela dagen och sen gick vi till Apoteket och handlade Miniderm till lillis. Miniderm var inte det lättaste att få tag på men det gick till slut. Tog en fika och sen köpte jag med sushi hem som jag ska äta på jobbet ikväll. Mumsssss.

Nu ska jag vila lite innan jag drar

PS! Jag o svärmor hade en trevlig morgon efter att grabbarna åkt till dagis och jobbet. Vi satt och drack latte och bara pratade om allt möjligt. Sen tog jag en dusch och sen la mej och farmor åkte och träffade Hanna i stan. Hon ska sova där inatt och imorgon ska svärmor och jag ha en dag på stan. Blir inget sovande, för vi ska ses kl 12. Kiril har lovat att hålla mej sällskap via Skype så jag håller mej vaken fram till dess.

Im out of here, bye bye for now

Kommentarer
Postat av: sanna

Hälsa vår älskade svärmor!!!

2010-02-25 @ 22:09:44
Postat av: Anonym

Du fick the real deal E & N istället :)

2010-02-26 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0