Sunday bloody sunday

Idag vaknade hela familjen tidigt (dock ej frivilligt för två av oss). Vi åt frukost och kollade på lite Emil i Lönneberga och sen begav vi oss till Vinterviken för att åka pulka på isen. Det var behagligt väder och Sasha var på gott humör. Iallafall när vi väl kom ut :) Vi hade snöbollskrig på isen, killarna mot mamma. Det var ganska mycket folk på isen. Vi åkte med racefart med pulkan och slirade. En bit bort så såg vi att det porlade vatten så vi gick snart av isen och gick till Fruktparken och gungade till Sasha sa att han ville åka hem för han frös. Pappa och Sasha åkte hem medans jag handlade mat på Konsum. Vi åt sen lunch och nu ska vi vila lite allihopa.

Jag njuter verkligen av alla saker vi köpte igår...Men oj, jag har inte skrivit om gårdagen ju?! Jag måste verkligen skriva om det vi gjorde igår för dte var så kul och mysigt! Jag lovar att jag ska göra det senare idag eller ikväll.

Nu ska jag ta en dusch o lägga mej på värmekudden som Sebbe hittade på vinden och som jag trodde försvunnit i flytten, tack bejb!

Ha det så fint nu alla fina underbara vänner, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0