Weekend update fredag

Söndag eftermiddag och jag hamnade här av en slump (not). I fredags så träffade jag Emilia och lilla Nathaniel i Liljeholmen och vi tog en långfika och kikade i affärer. Han är så söt den lille gullungen! Det var mycket mysigt att ses o prata lite. Jag var helt pigg, trots att jag just gått av mitt nattpass ett par tim tidigare..

KL 12.30 mötte jag upp svärmor på söder, närmare bestämt Muggen och sväris bjöd mej på lunch. Sen tittade vi på lite olika tyger till gardiner till våran lägenhet. Sen åkte vi hem och hämtade Sasha på dagis. Svärmor fixade med allt och jag gick hem tidigare.

Sebbe slutade kl 17 och jag mötte upp honom och lämnade farmor o Sasha hemma för att jag o sebbe skulle köpa middag. Vi stod och funderade på vad vi skulle ha och det blev att vi köpte MASSA sushi och sen annan japansk mat som vi la upp på ett giganstikt fat som man kunde plocka av. Till det drack vi vin. Hade även tänt alla fian ljus som svärmor köpt till mej samt två nya löpare som hon gav mej som jag lagt på bordet. Det var så fint o mysigt!

Det var en jättemysig kvälll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0