Weekend update lördag Mamma och pappa på vift!

Igår fick jag sovmorgon och jag sov till 12 på dagen!! Nåt man inte är så bortskämt med precis. Farmor tog Alexander. När alla andra somnat så skypade jag med Kiril och jag var då så trött att jag somnade mitt framför kameran så han var snäll och satte på nån jävla Shakiramusik i öronen på mej på högsta volym så jag skulle vakna. Och dte det gjorde jag..tack för den bitch!

På dagen så gick jag o sebbe in till city och shoppade. Jag var såå shoppingsugen men tror ni att jag hittade nåt?? Inte nånting. Jag fick en present av Sebbe på The body shop och jag blev jätteglad. Jag är ute efter en ny MJ-jacka, då min andra som jag hade förra sommaren är på tok för stor då jag nu gått o blivit lite smalare :))) Men hittade ingen som jag ville ha direkt. Sebbe köpte en Polo Sportskjorta som var grym samt en röd stickad tröja från Polo och han var såååå jäkla snygg i detta!! Sen gick vi och tittade lite mer ínnan hungern satte in. Vi visste inte vart vi ville äta och vi dividerade lite innan dte blev Pizza Hut. Vi hade tänkt gå o äta sushibuffé nånstans med dte har blivit mycket sushi på sista tiden. Vi åt och det var så mysigt. Sen funderade vi på bio och vi gick till Biostaden men där fanns inga bra filmer som började just då, vi hade ingen lust att vänta till 21-bion. Vi gick vidare till Kungsgatan och där såg vi filmen Shutter Island med Leonardo Di Caprio. Den var bra fakstikt. Lite mycket lösa trådar som aldrig knöts ihop på slutet men det var helt ok ändå. Vi åt popcorn och läsk och godis. Jag är en sån som inte kan sitta och inte äta nåt när jag går på bio...måste ha massor! Sen kom vi hem och tog det lugnt hos Sasha och farmor. De hade haft det så bra hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0