Weekend update söndag

Idag fick jag sovmorgon igen, tack svärmor!!!! När jag vaknat vid ca 11 så åkte jag o Sebbe in til Clas Ohlsson och köpte gardinstänger och beslag. Det blev en dyr historia men nu fick vi just dem som vi ville ha. Köpte även borrar till våran borr samt lite annat tjafs..Farmor har åkte hem för en stund sen och nu sitter jag här och Sebbe ligger i sängen och surfar. Sasha sover och snusar jämte Sebbe. Idag fick han sova middag i stora sängen hos pappa :)

När Alexander har vaknat så ska vi (läs Sebbe) borra och om det blir klart (och funkar med dessa tjocka betongväggar) så drar jag och Alexander till IKEA och tittar på lite gardiner....När man ska göra såna här saker så är dte väldigt lätt att irritation och gräl förekommer. Jag ska hålla mej i bakgrunden så det kanske kan undvikas hihi

Återkommer inom kort igen för vidare information :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0