Ryggskott :(

PANG! Så lät det när jag knäckte till ryggen förra veckan. Det var en bekant smärta då jag hade det förra året i februari. Det e hemskt och det gick en rysning genom hela kroppen. Fy fan! Fick lite smått panik då det inte är det lättaste att ha en 3-åring att ta hand om när man knappt kommer ur sängen. Sebbe fick ta till dagis och dte underlättade kan jag säga.

Nu ska jag inte klaga mer men vill bara försäkra er om hur mycket jag lider haha

Kiril har kommit hem igen i 2 veckor då han inte hade lektioner i London så han åkte tillbaka och det är underbart! Welcome back hun!

Annars händer dte inte så mycket. Jag jobbade i måndags och tisdags och dte var inte alls så smart med tanke på ryggen. Nu är dte värre än någonsin så jag fick abvoka mina pass i natt och imorgon natt samt söndag natt. Känns ju trist men nu har jag inget val..

Ikväll tar vi det lugnt. Alexander är ledig fr dagis idag så vi är hemma och tar dte så lugnt vi kan. Han leker just nu med lego på sitt rum.

Jag måste verkliegn säga att han är sååå duktig på att sova själv på rummet. han kan vakna nån gång och vilja ha välling men oftast sover han fr 20-08 så vi kan verkligen inte klaga. Duktiga unge du e gullet!

Nu är det lunchdags. Det får bli fisk, potatis och remouladsås med sallad. Bon apetit!


Kommentarer
Postat av: Bob

mmmm, remouladsås.... saknar svensk "vanlig" mat.. =)

2010-01-30 @ 22:48:38
URL: http://boberi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0