2 mars fyllde min älskade mormor år i himlen

Dagen som gått har varit både upp och ner måste jag säga. Alexander var missnöjd en del och jag hade inte så mycket tålamod för min onda rygg men vi lyckades hålla sams ändå :) Vi tog det lugnt hemma hela dagen och sov middag tillsammans i Sashas säng. Sen träffade vi faster Hanna på söder och tog sen sällskap med pappa hem när han slutade jobbet. Jag var tvungen att gå ut med Alexander för han var så himla raslös. Vi hade en trevlig stund på söder och vi åt med Hanna på Ringens köpcentrum. Jag tog sushi och Hanna åt nån thaiwok. Alexander ville ha chokladboll och Festis.

Vi kollade runt lite i affärerna o sen åkte vi hem med pappa och handlade lite innan dte var dags för softande i soffan. Jag blev lite dock dålig av sushin (tror att det var den) och har känt mej lite seg och frusen hela kvällen. Tänka sej va, dålig av sushin...trist! Men dte var gott iallafall men avstår nog från att köpa där fler ggr.

Har kollat på CSI Miami och sen låg Sebbe och jag i sängen o tittade på Kanal 5 play. Det blev Boston Tea Party och nu hamnade jag här. Köpte ett doftljus för ett par dagar sen i en glaslykta och det doftar ljuvligt i hela lägenheten.

Den 2 mars fyllde mormor år i himlen, den dagen tänkte jag på mormor och på allt som jag fick uppleva med henne. Jag tände ett ljus för henne som jag hade nära mej hela den kvällen, den 2 mars..Älskar dej mormor!!! Jag tänker på dej o morfar varje dag!!! Ni kommer alltid att fattas mej så länge jag lever..Önskar och hoppas ni vet det, för jag kommer aldrig att komma över sorgen efter er och att ni inte längre finns här på jorden. Ni är en otroligt stor del av min barndom och även många år av mitt vuxna liv och jag är glad att jag fick ha er de åren som ni levde..Det som tynger mej otroligt mycket är att ni inte hann träffa min Alexander. Alexander blev till samtidigt som morfar gick bort och Alexander föddes samtidigt som mormor gick bort...på nåt sätt så kanske ni har med honom att göra? Jag försöker tänka så...Jag är ledsen att jag inte kan gå till graven/havet och lägga blommor så ofta. Det blir bara de gånger som vi åker ner som jag kan det men jag tänker på er varje dag här hemma i sthlm...Love you!



Nu blir dte lite skype :) Ha en fin kväll mina fina läsare. Jag är så glad att ni följer min blogg. Både dem som jag känner privat och er okända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0