Barndomsvänner

Johanna
Har pratat med min barndosmvän Johanna idag. Vi har känt varandra sen vi var ca 4 år, alltså så har vi känt varandra i ca 26 år :)). Time flies by! Vi har gått igenom mycket under dessa år. Vi pratade ett tag o det är kul att ha vänner från "förr" också. Verkligen! Hon är en bonnajänta från de småländska skogarna. Nu vet jag att hon flinar när hon läser detta. Själv tycker hon att jag är en Sthlm Wannabe...haha



Jobbdags! Jepp, så är dte faktiskt...jobbdags igen. En ny period börjar men det känns ok ändå faktsikt. Drar ju till London om 2 veckor och det ska bli såååå skönt att få komma bort fr allt och bara få vara Linda. Mamma kommer ju upp då så det dåliga samvetet är som bortblåst.


Nu måste jag ta mitt pick o pack och ladda inför natten. Men innan dess så hinner jag med lite mys med killarna.


Kommentarer
Postat av: johanna

så rätt så, visst flinade jag=) Saknar dig som 17 vännen. Till våren ska jag dra upp till dig! Puss på dig=)

2010-03-08 @ 19:40:24
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0