Date med Emilia

Dagen började lite annorlunda...min klocka ringde kl 07.20 men jag somnade om då jag stängt av snooze..vaknade 8.45 och ficki panik. Detvar ju nu vi skulle gå hemifrån till dagis. Jag gick in till Sasha och han var vaken men låg kvar i sängen. Vet ju att de har utflykt på onsdagar så det är viktigt att man kommer i tid så de inte hinner gå iväg. Men jag ringde dagis och de sa att de var vid viken så vi gick dit o mötte upp dem. Allt gick bra och Sasha var duktig på morgonen.

Idag är dte kallt, fy fan va kallt alltså!! Hatar detta. Nu vill jag ha vår och värme. Igår träffade vi Gustav o Lova och det var trevligt. De små kusinerna är inte så små längre...tiden går så fort. De har alltid kul med varandra.

Nu ska jag strax iväg för en dejt med Emilia (Leila). Jag ska prova leopardklänningen. Skickade en bild till Kiril igår på klänningen när den hängde på galgen. Han sa att den var för kort för att inte ha leggings under. Trodde nästan han skulle säga det. Men han tyckte den var fin och jag kan inte sluta tänka på den så jag ska prova den idag och se hur den sitter när jag har den på mej.

Nu måste jag dra om jag ska hinna...Tjingeling!
PS! Igår köpte jag sushi på ett ställe där vi bor..helt undebart god och det var jättebilligt! Många bitar som bara smälte i munnen:) Farligt bara att den ligger så nära vår lägenhet :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0