En mammas lycka och kärlek i livet

Var hemma idag...tog det lugnt. Framåt dagen så får jag sån längtan efter Alexander. En sån där otroligt stark längtan. Jag hade skrivit upp honom till 16.30 för att få en dag ledigt innan jag börjar mina sista två pass denna perioden. Men där satt jag o bara ville ha hem mitt barn...jag ringde dagis och frågade om det var ok att jag hämtade tidigare och det var det såklart. Jag slängd epå mej jackan o skorna och gick i solen och njöt av värmen. Väl där så möttes jag av en glad liten skitunge. Han var på strålande humör. Hade tänkt en tanke att jag kanske skulle ångra att jag inte fick min enda egna dag men jag behövde inte oroa mej. Ibland kan det ju vara så att man har att göra med en trotsig 3-åring och då kan det vara lätt att vara efterklok. Men detta var ett bra beslut!!

Vi tog det lilla lugna hem. Jag frågade honom om han ville gå till mc donalds och sen gunga. Men han ville gunga och sen hem o baka chokladbollar. Vi gungade utanför huset och han var måtligt road. Han var för stor för babygungan och för liten för de andra. Det fanns en stor korggunga som han tyckte var ok iallafall. Sen gick vi hemåt och bakade chokladbollar. När vi bakat klart så tog vi en liten röd/vitrutig filt och hade saft och chokladbollar på ett fat och hade picknick i Alexanders rum. Han njöt som tusan och tyckte det var så mysigt!!

Sen busade vi i sängen och lekte kurragömma. Nu tittar han på dvd och myser under filten och jag fixar fiskpinnar och potatis, remouladsås och sallad. Sitter här vid bardisken o övervakar maten och tänkte blogga lite under tiden.

Detta har varit en såååå mysig eftermiddag!! Min fina älskling!! Mamma älskar dej så! Puss


Kommentarer
Postat av: Ems

Vilken FIN dag=)=)=) Lät helt underbart=)

Stor KRAM

2010-03-17 @ 06:25:12
Postat av: Catta

Hahah...ja då njöt han i full drag =) Ska bli kul o ses på lördag =)Kramar

2010-03-18 @ 07:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0