Fläskfilé och fyllda kylar

Igår var jag o storhandlade mat. Jag tycker faktiskt dte är kul att handla mat. Välja varor, lägga ner i korgen och sen stoppa in allt i frysen/kylen som jag alltid rensar innan jag åker o handlar. Sen kan man njuta av ett fullspäckat matförråd. Nåt som jag inte klarar av hemma hos oss är ett tomt sådant. Mår dåligt av det. En välfylld kyl och frys är rofyllt. Nu ska ska jag inte flumma till det ännu mer, men jag tycker om att storhandla. Idag var jag nere på Konsum och köpte hur mycket fläskfilé som helst. Vi åt det förra helgen och jag njöt så. Inte så ofta jag äter det och nu inser jag hur mycket jag saknat det. Mysigt på helgen att äta gott.

Idag vet jag inte vad det blir för mat. Sebbe pratade om natjos (jag VET att det inte stavas så men nu vet ni vad jag menar) Jag ska jobba inatt så jag är inte helt uppladdad för myskväll som ni kanske förstår. Fy fasiken va surt att sticka iväg på fredagarna..hatar det!!!! Lördagen går ok ändå och söndagen ännu bättre...men fredagarna. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Men ska inte förstöra dagen med att tänka på det!

Sitter här och ugglar, not much happening...precis som det ska vara :)

Nu lagar jag fiskpinnar och potatis med remouladsås och sallad. Gottit värre! Jag får se hur dte blir med bloggandet i helgen. Om jag har ork och lust så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0