Helgen

Sorry att jag inte bloggat nåt alls i helgen. Men som ni vet så har jag jobbat och då finns inte mycket tid till annat. Det gick bra. Men det e aldrig kul på fredagarna...men nu släpper jag det :)

I lördags så var Sebbe och Alexander och köpte en ny dammsugare. Den andra pajade och de dagarna när vi inte hade någon dammsugare höll jag på att bli tokig. Vilken oumbärlig sak dammsugaren är alltså. Man klarar sej inte utan. Jag använder den nästan varje dag. När man har barn så blir dte smulor och plock lite överallt.

När jag vaknade så åt vi middag och sen var dte dags för lite mys innan jag begav mej till jobbet igen. Samma sak på söndagen. Killarna gick och gungade och promenerade. Detta va lite kul: När de kom hem och skulle åka hissen så mötte de ett par grannar som bor i trappuppgången och då säger Alexander: "Min mamma ligger och sover på dagarna". Ungar! Jag skrattade så när Sebbe berättade det :)

Det har inte hänt så mycket mer..

Igår sov jag också eftersom jag gick av igår morse. Jag städade när jag kom hem. Killarna har ju varit "själva" så det var lite rörigt. Hatar att vakna upp till det. Sen sov jag och sen hämtade jag på dagis, vi åkte sen o handlade lite och sen hem, fixade middag och la i en tvätt och sen var dte lek o bus och lite barntv för den lille. Sebbe tränade och kom hem senare. Jag nattade Alexander och när Sebbe kom hem så la vi oss i sängen, tände massa ljus och kröp ner under täcket och tittade på tv4play och kanal5play. Vi tittade på solsidan och Dating in the dark. Det var såååååå mysigt!!!! Vi ska göra det ikväll igen. Det kommer nog bli vår nya grej :)

Idag är jag ledig, gör ingenting. Solen skiner och isen börjar smälta. I helgen var det två damer som hade åkt skidor på isen och såklart brakat igenom så barnkåren var där. Hur jävla dum får man bli??? De har haft hela vintern på sej!!! Tycker nästan att de får skylla sej lite själva. De klarade sej båda två som tur var men tänk människor, TÄNK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0