nattmöte och jobbarnatt

Ikväll är dte nattmöte kl 19 på jobbet och sen går jag direkt på mitt vanliga pass. Lite segt att vara på jobbet i över 12 timmar men snart är jag lågledig. Bara imorgon natt också :) NIIIICCCEEE!

Nu tänkte jag för ovanlighetens skull komma i säng o sova ett par timmar så jag orkar med allt. Brukar lägga mej innan jag går på ca nån timme innan men idag unnar jag mej det :)

Lämnade lillen på dagis och de skulle ha picknick med sej idag. Jättemysigt. de har det varje onsdag, då går dte till skogen och idag skulle de även titta på svanarna:) Min lille älskling!!!!!

Nu är det natta för mej, do not call me folk!!! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0