Vi är barnfria ikväll/inatt samt bilder från helgen

Idag var Alexander hemma med mej. Ledig från dagis och det var han glad för. Vi hade en liten fight men sen blev vi vänner :) Vi städade och tvättade och hade oss. Sen sov vi middag tillsammans i stora sängen. Mys! Vi mötte sen upp faster Hanna och vi tog en fika. Jag hade berättat för Alexander att han skulle sova hos Hanna inatt och att de skulle ha jättekul och leka hemma hos henne. Han fattade vad jag menade och var lite mamig under fikat, men sen avlägsnade de sej och jag satt kvar en stund på fiket och filosoferade lite. Han pussade o kramade mej och sen sa vi hej då och han vinkade. Inga som helst problem. Första gången som han sover borta förutom hos mormor. Innan jag gick hem så handlade jag tulpaner i matbutikenoch lite småplock på Hemtex. Traskade sen hem och gjorde fint till Sebbe skulle komma hem. Han hade handlat lite gott till oss som vi satt och åt framför tv:n WOW VAD AVSLAPPNANDE DET HAR VARIT! Att veta att man inet blir störd under kvällen. Vi tittade på CSI och på Boston Tea Party. Vi har haft en helt fantastisk kväll! Självklart så har vi smsat med Hanna under kvällen och allt har gått bra med Alexander. De har ritat, ätit kebab, hoppat i sängen, tittat på filmer. Sötnosen!

Jag ska hämta honom imorgon och så ska vi åka in o möta upp mamma/mormor som kommer med tåget kl 13.30 till centralstationen. Jag måste hitta mej en jacka som jag kan ha till London. Min Goose funkar inte där. Det är ju rena rama våren där och jag har ingen vårjacka så om Alexander är på bra humör så kikar vi nog runt lite och försöker hitta en. Mina andra jackor är på vinden och där vill vi INTE gå upp och leta i x antal timmar. Sebbe sa att dte var lönlöst att hitta nåt där just nu, för det är proppfullt.

Jag ska försöka blogga lite imorgon om jag hinner. Sen blir dte inte på 6 dagar för jag är ju i London då, om jag inte snor Kirils dator nån gång under tiden. Lägger in lite bilder från vår härliga promenad som vi gjorde i lördags :) ÄLSKAR MINA KILLAR, Sebastian och Alexander! Ni är mitt allt!

Begrunda den sista bilden. Jag undrar hur folk tror att folk tänker egentligen...








Vinterviken


Vinterviken, matar änderna


Vinterviken


Vinterviken


Vinterviken


Vinterviken


Haha, den här bilden tog jag vid Vinterviken :) Daaaaaa


Kommentarer
Postat av: Ems

det är väldigt kul att de kände behovet att understryka vintertid.. som att det skulle finnas is på sommaren=)

2010-03-24 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0