Zzzzz z zz zzzz samt bild på Alexander

Zzzzz zzz  zzz ja dte är vad min dag har bestått av mestadels. Kom hem ca 08 idag för jag missade tunnelbanan så jag hann precis pussa på killarna innan de gick till dagis/jobbet. Jag sov sen och hämtade Alexander på eftermiddagen. Fixade middag och vi åt med levande ljus. Nu sitter Alexander o tittar på Bamse. Innan var det Emil i Lönneberga. Jag älskar Astrid Lindgren! Kan se de filmerna hur många gånger som helst. Är så glad att Alexander tittar på såna program och inte animerad skit, spindelmannen och alla nymodigheter osv...På "min" tid så var dte kvalitet på programmen. Tacka vet jag Bullerbyn, Ronja, Emil, Pippi, Madicken, Bröderna Lejonhjärta, Mio min mio osv..det är kvalitet för mej och det jag hoppas och nu även vet att vår son gillar. Jag o Sebbe diskuterade det där med barnprogram o man förunmdras över vilken jävla skit som visas för barnen.

Nu ska jag snart gå på mitt sista nattpass för denna perioden, sen långledig i 10 nätter. SÅ SKÖNT! Lägger in en bild på lilla sötnosen!




Kommentarer
Postat av: Ems

Men Linda, det ser ut som din son sitter isolerad i en cell! Var det efter det där med DVD'n?



Håller med! Det finns så mycket skit för barn!! Men det är ju vuxnas ansvar att sålla!

2010-03-19 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0