Hola

Har fortf inte kommit på nåt namn till min blogg och jag är inte helt säker på hur man gör när man byter. Vill fortf ha blogg.se och bara byta EN MAMMAS LYCKA. Inte för att jag inte är lycklig längre utan för att jag vill ändra inrktning på den. Har handlat mycket om mitt liv som mamma och jag känner även att jag vill skydda Alexander lite mer samt skriva om mitt liv som Linda. Nu blir det säkert missförstånd men jag orkar inte ens bry mej om det. Så jag hojtar när jag kommit på hur man gör :)

Dagen har varit bra. Gick in till Medis och la på deklarationen på lådan. Det fanns lite lådor runt omkring på söder och det stod vakter som tog emot bilisternas ifyllda deklarationer i trafiken. Mycket smidigt. Men jag powerwalkade hela vägen o det var så skönt! Gick sen tillbaka och träffade Gustav. Vi åt lunch och tog sen en fika och sen var dte dags för Gustav att åka till jobbet så jag drog mej hemåt. TACK lillebror för idag!! Hittade inte mina nycklar (panik!). Vart sjutton hade jag tappat dem? Jag är en slarvmaja så jag lägger ofta nycklarna i jackfickan och glömmer dra igen dragkedjan. Sen ligger de där med mobilen, ciggen o headset. Vore inte speciellt lustigt om de skulle ramla ut. Jag powerwalkar med musik i öronen så jag skulle nog inte höra.

Efter mycket om och men så gick jag tillbaka till dagis och kollade om de låg i vagnen. Och guess what! Det gjorde dem! Tur för mej det! Sebbe skulle säga: Jag säger ju att du inte ska ha nycklar/mobil/plånbok så dte kan ramla ut. Men nu hade jag ju lagt dem på ett annat dumt ställe, på sufletten på vagnen. Måste skärpa mej! Sen hem, skypade med K. Hämtade Nutti tidigare idag och sen hem o äta. Sen ut o leka på lekplatsen och gunga. Sen hem och tittade på lite Fåret Shaun på svt play och drack välling. Sen bad och hårtvätt. Nu sitter killarna framför tv o tittar på 2 1/2 men. Nutti ska snart sova. Jag ska ta dte luuugnt ikväll. Mysa med Sebban och softa framför tv:n o titta på Svenska Hollywoodfruar som börjar kl 21.

Nu ska jag avrunda men återkommer när jag vet hur man ändrar namnet. Kommer skriva det här sen också.

Ha det finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0